Något roligt.

Jag är sugen på att göra något ROLIGT!
Ligger här i sängen, nyvaken och nyss slängt i sig en smörgås och väntar på att kroppen ska bli redo för gymmet. Men ändå känner jag mig så fruktansvärt sugen på något annat. En shoppingtur, en makeover, utgång! You name it! Kanske ska rota igenom garderoben senare och kolla vad man har i klädväg och vad man kan bli riktigt snygg i!
Har faktiskt haft det ganska lugnt på sistone vad gäller allt. Sedan nyår har det inte blivit någon dricka (vilket är bra för träningen iofs) men det är icke bra för mitt sinne! Så jag känner att det får bli dags snart igen! Kanske till helgen!? Hemskt sugen på något roligt är jag iaf!
Tänk om man hade obegränsat med pengar, då skulle jag genast vara på väg till stan nu för att shoppa loss, det är en sak som är säker!
Istället får man försöka piggna till och hoppa i träningskläderna och masa sig ut i kylan.... but I like!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0