Många saker att se fram emot.

Trots att jag inte känner mig kry än så har jag bestämt mig för att gå emot vad min egna kropp säger och bara ignorera smärtan som sitter i min mun. Jag ska se framåt nu och ge tusan i värken, se fram emot vad som komma skall!
René ringde mig förut och berättade att det var dags för jobb igen! Gissa om jag blev glad eftersom jag förra veckan förlorade 13 timmar när jag var hemma och var sjuk! Hade ju inte räknat alls med att få något på Gruvön denna vecka (förutom helgen som varit tingad sedan länge). Så imorgon blir det sju arbetstimmar! Sedan är det dags att skynda sig hem och dra kosen mot stan där jag ska klippa mig! Har varit enormt sugen på det på sistone så bestämde att nu var det dags! Ska hinna med en liten träff med Cherie också om hon har tid, innan jag drar mig tillbaka hem mot Grums igen!

Förresten #1, vi fick igång Thomas bil idag! Det var antagligen en ispropp som hade hindrat den ifrån att starta. Så efter ett dygn i varmgarage och med lite bogsering så gick den igång! Nu är det motorvärmare som gäller under kvällen så den inte dör för oss igen!

En annan rolig nyhet är att jag och Camilla bestämde oss för, att istället för att sitta hemma och kolla på Färjestad - Modo matchen som vi hade bestämt, så varför inte dra in till LLA och se på den live? Dick Axelsson ska ju vara spelklar då, liksom Lubos (......) nånting och Markus Johansson! Så det ska bli hur spännande som helst att se hur de sätter ihop kedjorna och hur laget kommer prestera med lite ny glöd i truppen! Lee Goren är redan på väg bort ifrån FBK efter alla skandaler som han ställt till med. Ingen stor förlust tycker jag då han inte visat varken hjärta eller vilja under den senaste månaden. Så som sagt... det ska bli huuur spännande som helst! En riktigt bra idé Camilla kom på där alltså!

Och förresten #2, det blir ingen The Studio nästa vecka! =( Helene hade hört med sina arbetskamrater och de skulle inte följa med. Så då hade vi inte blivit så många... sedan kände vi väl båda att ekonomin kunde varit bättre just nu för att kunna göra en sådan sak... Jag har liksom inte fått så stora löner på sistone och framöver kommer det nog inte bli något vidare mer heller, så det gäller att hålla hårt i de pengarna man har!

Men som sagt, trots min onda tand så ser jag fram emot många saker denna vecka!
(var till tandläkaren förut idag igen så han fick ta sig en titt....fick ingen penicillin som jag hade velat. Han tyckte att det skulle vara riktigt, riktigt allvarligt om jag skulle få det.. men hur allvarligt ska det vara då liksom? Jag har svinont och har haft i över en vecka nu.. Men jaja, kan inte göra så mkt åt det. Han sa att visdomstanden kan vara dum och att jag kan ha ont fram och tillbaka närmsta året nu. Finns inget att göra. Jag får helt enkelt stå ut. Har jag lite tur då så kanske detta bidrar som en liten bantningskur för min del ;P)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0