24/3 2010

Då smäller det! Då blir den efterlängtade resan av!
Jag snackade lite med pappa förut och fick honom att följa med mig, Thomas och mamma till Gran Canaria i mars! Han hade varit lite tveksam tidigare, men jag tror faktiskt lite utav det kan ha varit ett spel...bara för att jävlas lite och dra ut på det lite extra ;P Så nu har jag något att se fram emot under vinterns sista månader! =)



Denna strand kommer jag hoppa runt på! Mmmm..! Förresten... har nog aldrig skrivit detta på min blogg men jag finns faktiskt med på Vings hemsida på en bild där. Nu kunde jag inte kopiera just den bilden och lägga in här då den sammanföll i ett bildspel, men om man går in på Ving och söker på Acali så kommer man fram till hotellet som är på bilden här. Bläddrar man runt bilderna så ser man en bild utav trädgården där det finns lite folk. Där finns bland annat jag! Jag ligger på sidan på en solstol och vid terassen står mamma och snackar med någon tant. Det ni! Modell kan tydligen alla bli..eller iaf någon sorts statist utav något slag ;P


Kommentarer
Tilda

Vad härligt att ni ska ut och resa igen! Vill också iväg, men det blir ju fanimej aldrig. =( Kanske man kan få tummen ur iår. Hoppas allt är bra med er!

2010-01-06 @ 14:39:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0