Superfin vinterdag!

En underbar dag med underbart väder tillsammans med en underbar pojkvän!
Efter en mysig kväll igår låg vi imorse kvar i sängen och drog oss. Det blev frukost i sängen och The Hangover på datorn. Måste hålla med Camilla och säga att den var ganska underhållande! =)
Klockan tolv var filmen slut och solen sken in genom fönstret som ett tecken på att vi var tvugna att vakna till. Thomas kom på en fin fin idé (som han vägrade berätta om för mig). Han sa endast att jag skulle ta på mig varma kläder och göra mig iordning. SJälv skulle han dra ut en sväng men skulle snart komma tillbaka. Så när jag hade pylsat på mig allt så gott jag kunde kom han tillbaka och sa att vi skulle åka iväg en sväng. Smart som jag var så hade jag redan räknat ut att han hade tänkt ta med mig ut och grilla! =)

Vi drog runt och kollade vart det fanns någon bra plats. Först tänkte vi vara borta vid Thomas sommarstuga men kom då på att det säkert inte hade varit någon där före oss och därför var allt för högt med snö. Så drog därför bort mot Trulsön och kollade läget där. Jag trodde ju garanterat att grillstugan som finns där skulle vara upptagen eftersom det var så mycket bilar på parkeringen, men till vår överraskning var den tom. Perfekt!
Thomas hade fixat lite ved så han tände på och fixade brasan. Mysigt värre var det där i solskenet och med all snö.
Nu när jag sitter här hemma luktar hela jag rök. Händerna, håret...ja, allt. Men det är så det ska vara! Får ta en dusch sedan!

Vinterbilder!









Kommentarer
Charlotta

Wow vad härligt!

Gött me körv och solsken!

Kramisar Charlotta

2010-02-08 @ 08:43:01
Natti

Svar: Ja du det tycker jag faktiskt! men inte lätt när vi inte vet hur vi jobbar xD och ja, usch va trångt de va därborta idag:O

2010-02-08 @ 19:57:04
URL: http://nnattiforpresident.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0