Sliten och mätt!

Det känns verkligen i kroppen att man har arbetat mer än man varit van vid under de tidigare veckorna! Jag är redan trött och jag har två arbetsdagar kvar.. Men det ska nog gå bra, när man väl är framme på morgonen så är det ingen fara, det är på morgonen det suger hårt! Och helgen är liksom ganska värdelös när man jobbar faktiskt, man tänker inte ens tanken på att det är helg eftersom man lägger sig tidigt och man går upp i gryningen (inte ens det). Denna helgen gör det mig iofs inte så mycket eftersom Thomas ändå jobbar. Han gör sina nätter nu och då kommer han hem när jag åker och så sover han ändå medan jag är på jobbet. Skönt att det passar in så, så att vi inte jobbade olika helger hela tiden och aldrig kunde göra något roligt ihop.
Alla hjärtans dag kan jag dock säga att vi kan glömma myspyset på. Jag jobbar från 6-11 och Thomas drar kl 17 och är borta tills 6 morgonen därpå. Vi får helt enkelt fixa vår "egna alla hjärtans dag" någon annan dag! =)


Mätt som en tok känner jag mig just nu förresten. Vi har nyss kommit hem ifrån Helene och Rio där vi firat Rios födelsedag. Helene hade dukat upp med en massa kakor, hallonpaj och marängtårta. Gottegris som man är så var man tvungen att smaka på det mesta, dock inte i några stora mängder! Men nu kan jag säga att magen känner sig så full som den bara kan vara. Tanken på att man ska slänga i sig mer tårta imorgon tar just nu emot, men imorgon är en ny dag och då kommer jag ha glömt hur jag känner mig just nu! =)

Många jag känner som fyller år idag förresten!
* Gamla vännen Matilda.
* Kusinens fruga Kristina.
* Och Rio.

Den 12:e januari verkar vara populärt här i de sk "Grumstrakterna"!


Kommentarer
annlouise

Hihi...jag antar att du menar 12 feruari:) har du jobbat o slitit så du missat att det blivit en ny månad:) kanske att du behöver lite semester Anna:)

2010-02-14 @ 13:03:59
Anna

Oj då.. självklart menar jag ju februari, inte januari ;P

2010-02-14 @ 13:28:45
URL: http://annasita.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0