Så jäkla skönt med helg snart!

När förra helgen var över hade jag aldrig trott att jag skulle få jobba hela denna veckan lång! Det blev en glad och positiv överraskning må jag säga! Den kommande marslönen ökar ganska kraftigt efter denna arbetsvecka!

Egentligen blev jag lovad vikariat på kommunen halva förra veckan och hela denna, men Eva upptäckte sedan att hon hade gjort en miss (ovanligt?) så då blev det inget med det. Ledsen blev jag för det då jag hade räknat med mycket pengar... men sedan hade jag sådan otrolig tur att det var hög sjukfrånvaro på Gruvön nu, och då tjänade jag på Evas miss! Istället för de tänkta 25 timmarna blir det nu istället 38! Blir fina fickpengar till kommande resan där i Mars!

Måste ärligt erkänna att jag ändå är så glad att helgen snart är här! Så här trött som jag varit de senaste dagarna var det längesedan som jag var.. Slitigt att knata runt på jobbet i åtta timmar - moppa, sopa och allt vad man nu gör som får kroppen att bli trött. Ork till träning finns knappt där över huvud taget, men några dagar i veckan samlar man på sig krafter och mod att dra till gymmet oavsett och pumpa musklerna lite. Imorgon är en sådan dag!


Vet ni förresten! Igår kväll blev jag glad! För första gången i mitt liv fick jag in full pott på trav! V64. Inte för att jag har spelat så hemskt många gånger, men alltid trevligt när man äntligen lyckas slå sin sambo i detta! Det roliga var att han var så insatt och läste på om alla hästarna innan, medan jag valde bland kuskar som jag vet är bra och på namnen på hästarna. Tyvärr blev det ju inget miljonbelopp, inte ens ett tusenbelopp, men jag är glad för det som slank in iaf. Men det jag är gladast över är nog trots allt lyckan över att ha spöat Thomas! ;D

Nytt OS- guld till Sverige igår kväll också i skidstafetten! Shit, vad spännande det var! Våra unga killar klarar allt ;D Northug - känn dig mosad! Skönt att sätta dit denna självgoda norrman!



Kommentarer
Charlotta

GRATTIS till vinsten Anna!:)

Och GRATTIS till en kommande fin lön inför resan,

hoppas du får lite mer jobb kommande veckor så du har pengar när du kommer hem oxå!

KRAMISAR Charlotta

2010-02-26 @ 08:49:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0