Powernaps är välkommet!

Sorgligt men sant... jag håller faktiskt på att bli sjukt trött just nu.
Kanske ska man vila lite innan hockeyn börjar, men samtidigt vore det skönt att vara vaken hela tiden. Då slipper ögonen bli trötta och mitt huvud slipper försöka övertyga mig om att somna om.
Matchen mellan Sverige och Tyskland SKA jag se, lika mycket som jag SÅG Norge - Kanada igår. Storstryk blev det där, tydligen hjälpte det inte att jag höll både fingrar och tår =/ men måste säga att det var oerhört bra, om än chockartat, att Norge lyckades hålla 0-0 genom hela första perioden. Jag tror fasenimej att Holös hade fler skott under denna matchen än vad han har haft i FBK under hela denna säsong ;P

Anledningen till att jag är trött då:
Vaken fram tills klockan fyra då hockeyn slutade imorse (dock hade jag några små powernaps emellanåt) och därpå jobb som började 08.30. Efter jobbet har det gått i ett känns det som. Thomas var med till affären och handlade och strax efter att vi käkat följde mamma med mig till gymmet och tränade. Detta har sedan följts utav städning, tvättning och annat dolande här hemma i lägenheten..
Så ja, kroppen är trött. Kanske får man försöka med en eller annan powernap trots allt.

HEJA SVERIGE!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0