Once again...shopstop!

Ja, varför inte köra på det igen när det gick så bra sist? Ett shoppingstopp löfte!
Har inte fått jobba något alls under den förra veckan och om jag inte får mycket jobb de kommande veckorna denna månaden blir lönen minimal. Just därför måste jag hejda mina inköp någonstans och det som stryker med då är kläder. Inget annat onödigt ska jag köpa heller, som saker till lägenheten och sådant. Jag måste spara ihop till fickpengar till kommande resan. Just nu är mitt sparkonto ganska ledset måste jag säga.
Så under februari månad får jag helt enkelt nöja mig med alla kläder som jag redan har, och det är ju faktiskt en del! Kanske jag på detta vis även börjar variera mina kläder lite från dag till dag! ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0