Långpromenad med Camilla.

Hemkommen efter en lång promenad i vinterlandskapet tillsammans med Camilla. Det blev längre än vad jag hade trott ifrån första början, men det gjorde absolut ingenting. Kroppen behövde detta efter dagar med tårta! ;P Säkert 5-6 kilometer hamnade vi på allt som allt.
Det som är så himla skönt med att vara ute och gå med en polare är att man pratar bort tiden så himla väl så man tänker inte ens på att man tar sig framåt. Uppförsbackarna blir knappt jobbiga heller! Mycket uppskattat! Ibland går tiden så fort bara...hade Grums varit större hade vi säkert gått ännu längre, men i brist på platser att gå kände vi väl att det kanske var bäst att avsluta efter de sex kilometerna ;P

Ser fram emot fredagen också då vi har planerat lite partaj här hemma! Hoppas det blir som jag tänkt mig. Roligt med lite nytt folk, så får vi se hur jag bestämmer mig för att göra med allt.. Men hoppas på att det blir kanon! Var ett bra tag sedan som man hade fest nu faktiskt. Har några något bra förslag på musik så ge gärna tips ;D Thomas är ju dansbandskungen här och det är inte alla som älskar sånt så variation är väldigt uppskattat (från min sida iaf ;D)

Bjuder på gamla minnen!

Jag och Camilla när vi går ur nian! Här tillsammans med Leo och Sven-Gunnar!



Kommentarer
Nathalie

Guhh va gött=) Har svårt för o ta mig ut i snöyran o kylan men när man väl paltar på sig massa kläder o är ute är det ju så hiiimla gött=) Du får dra med mig o Remus ut någon gång!!:)

2010-02-18 @ 18:21:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0