Kvällsbakning.

Denna kväll har jag varit riktigt, riktigt duktig! Det började med att jag var lite smått sugen på att baka, och det slutade med att jag hade tre sortsers mjuka kakor framför mig när jag var klar!


Bärrutor, hallongrottor och nutellamuffins!
---------------------------------------------.--------------------------.------------------------.-------------------

Fick ytterligare några nagelstickers med posten idag förresten! Nu har jag ett litet lager som man kan börja använda, så får det beställas mer nästa månad då mitt shoppingstopp löfte har gått ut! Men alltid roligt att pyssla om sig och dola lite! =)



---------------------.--------------------------.----------------------------.-----------------------------.----------------

Kan avsluta med att visa vad duktig jag var i lördags innan jag och Camilla hade vår utekväll... jag bakade pizzabullar!



Kommentarer
Charlotta

WOW Anna!

Vilka härligt mumsiga kakor.är dom till mig?

OH,vad du är duktig på att baka.

Pizzabullar som är så smaskigt:)

SUPER FINA stickers.

Kramizar i massor

Charlotta

Ps.

Din blogg är JÄTTEFIN!:)

Ds.

2010-02-04 @ 08:08:26
Bea

Snyggt, de du gjort med naglarna!

2010-02-06 @ 17:53:12
URL: http://beewa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0