Festkväll med vänner.

Igår hade vi en riktigt lyckad fest här hemma tillsammans med ett skönt gäng!
Simon och Knutsson var först på plats, de kom med buss ifrån Karlstad. Kort därpå kom Madde en sväng och sa hej, dock var hon nykter då hon skulle åka tillbaka hem till stan igen. Blev en soft uppvärmning för mig med några glas smarrigt vin!
Sedan började folket droppa in allt eftersom. Camilla kom tillsammans med Putte, Nattis kom med killen Gabbe, Lehn kom ensam och även så Magnus. Så när alla var här var vi ett bra skönt gäng!
Blev mestadels prat med allihopa här i soffan och mot slutet fick även Thomas agera trubadur på Puttes begäran. Så några ljuva stämmor fick vi gott lyssna till.
Vet inte riktigt vad klockan var när alla började dra sig hemåt.. men den var nog runt två kanske? Då gick det utför för Thomas som fick springa in på toan och stanna där några minuter... Sedan blev han såpass pigg så han kunde gå och lägga sig och sova lite, men på morgonen - då var bakfyllan ett faktum. Det är först nu den närmsta timmen som han varit uppe från sängen, medan jag har varit uppe ända sedan klockan elva. Tycker synd om min lilla goding som fått tillbringa halva morgonen inne på toaletten, men det är ju självförvållat! ;) Han har inte känt såhär sedan han gick i nian sa han ;P
För min del blev det en hel del dricka också, ganska mycket blandat, men jag mår skapligt. Seg i hela kroppen och var yr på morgonen men nu är det mesta över.. Var tänkt att vi skulle dra in ett gäng ikväll och gå på Tempel, men det finns inte en chans att Thomas orkar sig ut nu.. Sedan är väl vädret kanske inte det bästa heller iofs.. Synd, för det hade varit kul, men det kommer fler chanser!


Magnus, Gabriel och Natti är goa och glada! =)


Knutsson, Simon och Camilla!


Moi!


Simon, Henka, Putte, Camilla och Thomas!


Älskling och jag.


Lehn, Henka och Magnus.


Skål!


Natti, Putte och Thomas sjunger svenska klassiker!


Putte och Thomas.


Jag och Camilla.


Natti och Gabbe på hemväg.


---------------------------.--------------------------------------.----------------------------------.------------------------------
Och snön ja.. den bara fortsätter att vräka ned! Det måste vara snörekord här snart! Tur att det är lördag och man inte har något jobb att behöva masa sig ut till, det hade inte varit roligt!
Undrar när snön kommer försvinna i år..


Kommentarer
Natti

Lägg ut bilderna på facebook ;)

2010-02-21 @ 11:37:55
URL: http://nnattiforpresident.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0