14/4 2010

Idag har jag blivit ett år äldre.. numer kan jag klassas som en 23-åring! (fast jag känt mig som minst 25 i flera år ;P)
Födelsedagen har inte känts något speciell alls med tanke på att jag firades i söndags istället. Dock har jag fått väldigt många fina grattishälsningar via både sms och facebook. Vill passa på att tacka alla er för er omtanke! =)

Älsklingen ville trots allt att jag skulle känna av lite grann att det var min födelsedag, så en vacker bukett från blomsteraffären köpte han till mig... my lovely! ;D

När jag vaknat till imorse tog jag mig en liten promenad upp till badhuset och körde lite styrketräning. Det var ett riktigt skönt sätt att starta upp dagen på. Promenaden hem var minst lika skön, solen sken och fåglarna kvittrade!
Skönt som det var så bestämde vi oss för att grilla på balkongen! Igår var det premiärgrillning med goda baconhamburgare, och idag fick det bli kotletter med potatissallad. Mumma var det och en perfekt födelsedagsmiddag! Tänk att solen kan vara så uppskattad!
Efteråt bar det av till Floravägen. Satt ute i solväggen där och fikade och solade. Jag tror till och med att jag blev lite röd i ansiktet under de två timmarna. Kommer bli såååå härligt när solen och sommaren är här på riktigt och man får sola och bada i massor! (Om nu sommaren blir så fin som man hoppas på då så den inte blir som förra året). Jag har planer i massor som jag vill få igenom under sommaren, vi får väl se om vi hinner med allting. Men övernattningar i sommarstugan, kustentripp, massa fiske och fotboll ska det lugnt bli iaf! =)

Har iaf haft en helt underbar födelsedag, trots att det inte varit någon tårta eller något annat sånt där mys.. ;) Själva vädret har bara gjort mig på bra humör och därför har allt bara känts så bra hela tiden! Sedan har jag haft mycket tid med min älskling också och det är aldrig fel!

Ser fram emot lördagen också då det blir utekväll med Rebecka! Men först förfest här hemma med karaokesnubbarna! ;D



Kommentarer
Mamma till Melwin

Jaså gjorde du? :)

Vad roligt, han e ju en bra hockeyspelare och dessutom brynäsare precis som jag :D

2010-04-16 @ 11:53:53
URL: http://hannafors.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0