Wonderful days

Hade en helskön kväll i Karlstad igår.
Jag och Thomas kom  fram till Veronika och hennes 35-års fest klockan åtta. Ifrån början hade vi tänkt att bara vara där en timme så Thomas fick spela de låtar han hade tänkt sig och sedan skulle vi dra, men vi blev kvar lite längre än vad det var tänkt. Det var ju egentligen en tjejkväll som hon hade så Thomas hade väl inte sådär jätteskoj bland allt tjejtjatter om män och barn. Till och med jag kände mig ganska bortkommen när det blev en massa prat om barn och bebisar, om hur de sov och hur de åt. Vad har jag att säga om det liksom? ;P
Anledningen till att vi blev så länge var att de inte hade käkat när vi kom dit, och Veronika insisterade på att vi också skulle ta. Så utan något vidare val så fick vi slå oss ned så fint bredvid alla andra och hugga in på det som bjöds.
Sedan var det då Thomas tur att glänsa en halvtimme då han spelade lite låtar och de njöt av livemusiken (samtidigt som de tölade på som vanligt, som alla tjejer gör ;P)

Efteråt drog vi in mot stan då jag och Thomas hade bestämt att vi skulle ha en liten myskväll och spela biljard. Med oss i bilen in hade vi två skålar med glass som Veronika tvingade med oss. Gott som tusan var det, och jag blev mättare än mättast.
Biljard blev det som sagt, och jag slog Thomas med 2-1 i matcher. Gissa vem som var glad då? =) Sedan satte vi oss även och spelade lite Jack Vegas (hur kul är inte det när man fastnar i det!?) Extra kul blir det när man hade den turen som mig, att man fick bonusspel efter bonusspel! Yuipppiiee! =)

Nej, nu måste vi dra till pappa på kalas, får uppdatera mer sen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0