Utringd imorse.

Blev utringd imorse för några timmar borta på Backvägen. Tror jag aldrig blivit så glad över att få gå och jobba! Det känns faktiskt bra skönt att komma upp i tid på morgonen och veta att det är något man ansvarar för, ett jobb som man måste utföra..som man måste gå till. Fredag blir det ännu en sväng dit på fem timmar. Nu kan man bara hoppas på att det fortsätter så här. Vore inte helt fel om fler timmar rasade in.. Hittills har jag alltså sju timmar denna månad, inga vidare stora pengar att hurra över ;P

Var med mamma, pappa och bror in till stan en sväng förut. Hade inget bättre för mig så kunde lika gärna haka på dem. Gissa om det blev svårt att hålla mitt shoppingstopp! Men det gick! Fick istället ägna mig åt att hitta kläder till mamma som jag tyckte hon kunde köpa istället. Hon köpte en ny vinterkappa och till det visade jag henne en scarf som jag tyckte passade alla tiders till! Och hon litade på mig så klart och köpte den också. Jag måste säga att jag längtar bra länge till 10:e oktober då jag bestämt mig för att jag får börja shoppa igen. En ny träningsväska ska bli det allra första inköpet, sedan ska jag även försöka hitta mig nya träningsskor och träningsbyxor också. *längtar*

Och nu har elitserien dragit igång, och den har börjat så bra som det bara går. 3-0 efter första perioden mot Skellefteå. HEJA FBK!

Förra veckans träning:

Måndag: Medelgympa 1h
Tisdag: Promenerat 2.5 km + fotbollsmatch 70 min
Onsdag: Crosstrainer 20 min, styrketränat axlar och mage
Torsdag: Promenerat 2.5 km, styrketränat rygg, bröst och rumpa
Fredag: Styrketränat biceps, triceps och mage + (vaxat bil)
Lördag: Vila
Söndag: Vila


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0