Tragisk match, tragisk bortgång!

Blev förlust idag på dagens fotbollsmatch. Räknade dock inte med annat då Arvika som vi mötte låg på tredje plats. Men tyckte ändå vi kämpade på ganska bra. Efter första halvlek stod det bara 4-2. Bara det var ju en stor grej.. Sedan halkade vi väl efter i andra..släppte in ytterligare fyra och gjorde inget framåt så matchen slutade 8-2. Andra halvlek bestod inte av så mycket mer än försvarsspel. Så fort vi fick tag i bollen sparkade vi den framåt, och då det typ aldrig fanns någon där så fick Arvika tag i bollen igen och gjorde nytt anfall. I princip så var hela andra.
Pratade med Jessica i bilen på väg mot match och då sa hon att hon inte var så taggad, och det kan jag säga att jag inte heller var. Bara det att det var ca 2½ vecka sedan man rörde i en boll gjorde ju inte så man kände sig proffsigare direkt. Och detta är inte pga att jag hoppat träningar o matcher, utan det är helt enkelt pga att det inte varit några.
Kändes bara som att jag inte hängde med i matchen. Solen i ögonen hela tiden så man aldrig såg bollen, kände mig helt felplacerad på planen då jag typ hela tiden spelade som mittfält, och inte van de tjejerna som man fick spela med då det var några nya jag aldrig träffat tidigare. Så nej, det var helt enkelt inte min dag. Jag kan gott erkänna att jag inte tyckte jag gjorde någon kanonbra insats.. men jag hoppas att jag har mer GO! i mig inför nästa.


Förutom denna match måste även nämnas att en utav mina favoritskådisar har gått bort. Patrick Swayze kunde inte stå emot cancern längre som han kämpat emot sedan mars förra året. Så himla synd på en så bra - och snygg - skådespelare.. Vilka tjejer kan ärligt säga att de missat honom i Dirty Dancing - en utav tidernas bästa film!? Endast 57 år gammal blev han..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0