Shopping och fika med Cherie!

Yes, igår drog jag in till Karlstad direkt efter att jag hade lämnat in bilen på verkstan (som förövrigt inte hanns med att bli klar innan de stängde så ska dit och hämta den sen). Var längesedan nu som jag och Cherie setts, mycket pga alla hennes strålbehandlingar och mycket också beroende på att hon haft noll i immunförsvar och inte kunnat träffa folk, absolut inte kunnat vara i stan och så.
När jag satt i bilen på väg in hade jag bestämt mig för att inte shoppa något - ingenting alls! Och det gick ju faktiskt ganska bra under första timmen, men sen så small det när jag kom in på BikBok (som jag inte varit inne i på år och dag). Hittade så coola och snygga leggings som jag bara var tvungen att ha, och jag behövde faktiskt ett par oavsett. Och när jag sedan såg en lång, snygg, stickad tröja så kunde jag inte stå emot.. de matchade så bra med leggingsen! Så där rök det genast en femhundring *suck* och mitt konto börjar tömmas bra fort nu alltså.
Inne på H&M hade de rea på knee high strumpor och hur bra passar inte det nu när det är höst och snart vinter? Så kunde inte stå emot att köpa två par sådana heller, men de kostade ju bara en tjuga styck så det gjorde ju inget ;D
*Anna har blivit snålis* =D

Mot slutet innan jag skulle dra mig tillbaka hem igen och innan Cherie skulle till tandläkaren så tog vi oss en fika på uteserveringen vid Royal. Solen sken så himla skönt, trots att jag hade den rakt i ögonen, men det var verkligen perfekt. Så som det ska vara. Den lilla tiden som solen finns kvar och värmer nu innan vintern vill jag njuta av! =)

Vi bestämde oss iaf för att ses snart igen, och det kommer bli lika kul då som nu!


På kvällen blev det ett pass styrka- och kondition igen. Körde på riktigt hårt denna gång så jag blev helt slut. Ser redan fram emot nästa veckas pass!
Just nu försöker jag bara hitta motivationen till att dra till gymmet denna morgon. Vet att det brukar vara smockfullt med pensionärer där på fredagsmornarna och för det första tar de upp alla maskiner och för det andra är de så fruktansvärt långdragna på dem. Känns som de aldrig blir lediga, och då får man träna en massa andra grejer som man egentligen inte kanske har lust med, bara för att inget annat finns ledigt.
Men nej, ska nog försöka masa mig dit sen ändå.. för gör jag det har jag varit till badhuset varje dag denna vecka =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0