Måste bara säga..

..att den som skriver kommentarer i min blogg och inte kan stå för dem med namn, det är riktigt fegt. Sedan får jag ha mina åsikter lika mycket som någon annan. Gillar jag det inte, så gillar jag det inte och är det någon som tycker annorlunda så visst. Men ta det med namn istället, och stå för vad du säger. Jag kan redan gissa ett namn som ligger högt i högen som jag vet läser här... Och isf har du mitt nr så ta det med mig personligen tack.

För det första anklagade jag inte någon för att ansvara mer eller mindre för om det ska vara bra stämning eller inte i laget, eller gjorde jag det? Jag tycker hela laget ska försöka bidra med detta och har inte sagt eller ens tänkt på någon individuell person.
För det andra är det klart att träning behövs, men jag tycker att förra veckans träning var extrem, och det håller säkert jättemånga med om. Visst ska man bli bättre men det är ingen elitserie de spelar, och självklart kanske inte alla orkar spela två matcher till max när de tränat hela veckan. Och det är MIN åsikt.
Och för det tredje har jag inte heller glömt att laget är nytt. Jag skrev som du kanske missade: "Kanske är det fortfarande tester de kör, eller så är det så här de ska spela, inte vet jag?" Jag sa INTE att det är så här spelet ska vara i fortsättningen.

Jag uttryckte här med bara min åsikt, och gick inte på några som helst personangrepp (vilket jag tycker du istället lutar mot)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0