Förkylning på G.

Igår kväll när jag hade käkat efter match så fick jag ont i halsen och slängde i mig en massa honungste, och idag har jag bara varit allmänt seg, dåsig i huvudet, trött i kroppen och allt annat som hör en förkylning till. Typiskt nu när det är dags för ny träningsvecka igen. Ska försöka masa mig till gymmet tidigt imorn så man får det avklarat och på tisdag ska jag med Camilla på tjejstyrkan (oavsett hur jag mår!) för nu har jag sett fram emot den en vecka =)

Veckans träning:


Måndag: Vila
Tisdag: crosstrainer 20 min + styrketränat bröst och mage
Onsdag: crosstrainer 20 min + styrketränat rygg och axlar + simmat 26 längder
Torsdag: Styrka- och konditionspass 1½ h
Fredag: Vila
Lördag: Fotbollsmatch 60 min
Söndag: Vila

Blev inte lika mycket styrketräning som vanligt...däremot blev det lite mer kondition, och det är ju egentligen först och främst den som behövs byggas upp.. men ack så mycket tråkigare det är ;P


Imorgon har vi bestämt oss för en tripp till IKEA. Nu när hösten har kommit behövs fler gott doftande värmeljus! Och på kvällen är det dags för ytterligare en Färjestadsmatch! Weeeii!


Kommentarer
Tilda

Förkylning är inte skoj. Jag känner också att det är på väg. Inte skoj alls... Bilder kommer ;p Men jag tror vi ska flytta till rätt boende först :P

2009-09-29 @ 11:31:45
URL: http://kusiinen.blogg.se/keffognurfen


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0