Den nedrans värken är här..

Jajjemän, då sitter man här och hatar denna tisdag som man alltid gör sisådär var fjärde vecka. Eftersom den nu är så hatad av mig har den blivit uppskjuten gång på gång nu under sommaren, men tyckte att nu var det väl ändå dags att pinas lite. Om inte annat kanske kroppen behöver det - mitt huvud och mitt humör behöver det då verkligen inte!

Kanske har inte ni andra lika stora besvär som mig (själv har jag inte haft det tidigare i livet heller) men det känns så inni nordens tråkigt att skjuta upp planer bara för detta. Först var det ju egentligen tänkt att jag skulle dra in till stan och träffa Sofia idag..fika lite och så.. men inte orkar jag sätta mig i en bil in till stan när det hugger till enormt i magen och hela området kring det stup i kvarten. Sedan frågade även Camilla mig nyss om jag ville med på ett spinningpass ikväll, men det orkar jag ju inte heller =/

Nej, så för min del får det helt enkelt fortsätta bli soffan, värmedynan, tvn och förhoppningsvis en sambo som kan skämma bort mig när han kommer hem från jobbet senare idag =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0