Underbar dag.

Igår gick mitt shoppingstopplöfte ut och det ska idag firas med nya underkläder och en ny träningsväska! Under denna månad som jag haft mitt löfte skulle jag ju inte köpa ett enda klädesplagg, och jag klarade det! Det trodde man aldrig! Jag sa ingenting om att jag inte fick köpa något annat förutom kläder, men jag köpte typ ingenting till mig själv trots det under hela månaden. Det enda var mina två nya piercingsmycken för 350:-, och så delade jag och Thomas på det vi köpte på IKEA - 400:-. Så idag känner jag mig så jävla duktig! =)

Thomas överraskade mig med biljetter till FBK - DIF nu imorse med! Ska bli så himla kul att dra in och se laget för första gången denna säsong. Nu tror jag att de är extra taggade också sedan förlusten mot HV med 8-0.

Så jag tror det kommer bli en underbar dag. Först shopping, sedan hockey och sist men inte minst hem för att kolla matchen i fotboll mellan Sverige och Danmark med några nygräddade våfflor till! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0