Träning v.43

Måndag: Medelgympan 1h
Tisdag: Styrketränat (hårt) mage och triceps
Onsdag: Crosstrainer 20 min + styrketränat axlar och bröst

Resten utav veckan blev det lugnt. På torsdag hade jag min enda arbetslediga dag och den ville jag bara njuta utav tillsammans med älsklingen och FBK. Ingen träning för min del där inte. Och under fredagen hade jag ingen ork då jag hade jobbat från 6-15. Under lördagen och söndagen var det också arbete som gällde och väl hemma var orken också då borta. Men jag ser det som så att städning på Gruvön ger en en jäkla massa träning ändå, så jag har inget dåligt samvete! =)

Denna vecka har dock börjat bra då jag redan idag har haft med mig mamma på gympa + att jag har hårdtränat magen här hemma efteråt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0