Slappvecka.

Har verkligen inte tränat något alls denna vecka typ. Detta beror dock inte på lathet, utan pga att jag varit sjuk. Det började ju redan förra lördagen med otrolig huvudvärk som höll i sig fram till i torsdags. Efter det har det mest varit ont i halsen och lite så som har gällt.
Det var i tisdags som jag drog mig bort och styrketränade med Camilla då, annars har det verkligen inte hänt någonting. Men imorgon är det ny vecka och jag känner mig nästan helt kry, så då är det dags för hårdträning igen! Det ska bli skönt. Dessutom är det för en gångs skull inte hockey på en måndag så då kan jag gå bort och vara med på medelgympan.. ska se om jag kan få med mig mamma då också.

Idag händer det inte så mycket. Insåg nyss att grannarna har höststädardag här utanför, men det tror jag nog vi tar och struntar i. Thomas har fortfarande nackspärr sedan matchen i förrgår och dessutom är det nog inte det första han vill göra sista dagen innan långveckan på jobbet börjar. Vi åker nog bort sedan och prövar en sista gång att hitta den lilla kaninen, annars blir det lugnt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0