Rabbit rescuers.

Helen och Rio berättade igår att de hade sett en liten söt kanin springa lös borta vid industriområdet i flera dagar. De trodde att de som ägde den var några grannar som tänkt sig flytta, så antagligen tänker de inte ens försöka att leta efter den..
Djurkär som jag är så följde vi med dem på en liten promenad igår så de kunde visa oss var de hade sett den. Letade runt lite men såg inte skymten av den. Gjorde därför ett nytt försök förut, och inte heller då sågs den till. Jag mår dåligt av att veta att den springer omkring där borta ute i regnet, och nu på kvällarna när temperaturen ligger under nollan så kan den frysa ihjäl! Knäppa folk som inte verkar bry sig om sin egna lilla kanin. Ska försöka mig ut senare idag och kolla ännu en gång, jag ger inte upp än!
Så tycker ni också synd om denna lilla krabaten så gå gärna bort och kolla ni också. Kaninen skulle vara vit med några mörka prickar på sig och av den lite mindre sorten med små korta öron (ungefär som vår lilla Snutta). Vill inte ni ta hand om den så gör jag gärna det. Snuttan kan gott behöva en liten burkompis.
Den har synts till bortanför Grums Motor, inne på industriområdet. Det är som en stor sandplätt där de har grävt lite med grävmaskiner, där brukar den hålla till.



Kommentarer
Anna

usch vilka hemska människor det finns! Hade jag bott kvar i Grums hade jag gärna åkt dit o kollat efter den! Hoppas ni hittar den iaf :)

2009-10-03 @ 19:09:33
URL: http://annamyren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0