Jättetrevlig tur på Bergvik med Cherie.

Då både hon och jag håller på att tapetsera hemma och det ser förjävligt ut med allt skräp som ligger huller om buller så bestämde vi oss för att ses på Bergvik för att gå runt där och tjöta och kolla i affärer. Hade verkligen jättetrevligt och timmarna bara flög iväg.
Jag hade inga som helst planer på att köpa några kläder, det skulle isf ha varit någon snygg halsduk eller mössa eller något.. men det slutade trots allt med en ny topp, ingenting annat dock! Toppen kunde jag inte motstå, de hade den på Vero Moda och den glittrade så fint när jag gick förbi så var bara tvungen att pröva den, och den satt som smäck! Glad blev jag och en ny partytopp rikare! =)

Vi bestämde iallafall att ses snart igen, kanske till veckan, då iaf jag har fått iordning här i lägenheten igen. Någon vecka senare ska vi även dra in till Karlstad och kolla affärer igen, men det får vänta tills vi fått lön!

Nu sitter jag och vilar mina ömma hälar i soffan framför Bonde söker fru. Sedan jag kom innanför dörren har jag satt upp en liten tapetbit som var kvar, borstat undan massa skräp, börjat dammsuga och skura golvet i hela lägenheten. Thomas tapetserade klart allt annat i hallen förut medan jag var på jobbet, så nu är vi klara! Bara städningen och placeringen utav möbler kvar. Hoppas Thomas blir glad när han kommer hem och ser vad jag har gjort iordning!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0