Jag drömmer mig bort..

... till ett varmt land där jag kan njuta av sol, bad och värme och ledig tid att spendera på exakt vad jag vill.
Jag klagar inte på vardagen jag har här hemma eller på jobb eller så.. Jag är bara så äckligt sugen på en kväll i något varmt land med skön atmosfär, en paraplydrink i ena handen och en skål med jordgubbar och grädde i andra. Att bara leva och njuta av varenda minut på dagen, vilket vi människor i Sverige allt för ofta faktiskt glömmer bort!
Ibland önskar jag att jag var uppväxt i någon liten by mitt i ingenstans där glädje var att få mat för dagen eller tak över huvudet. Tänk vad mycket lyckligare man skulle vara som människa då egentligen. Tyvärr väljer dock de allra flesta den där paraplydrinken istället...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0