Fullspäckat hela tiden.

Nu har jag jobbat mycket!
I onsdags var jag på Gruvön nio timmar, igår 5½ och idag sex. Plus tisdagen då, då jag var där 4½ h.
Känns riktigt skönt att få komma ut och jobba, fast man helst av allt bara vill lägga sig ned och dö på morgonen! Men när man väl är uppe så är det inga problem. Jag är inte direkt morgontrött utav mig, ställer aldrig klockan på snooze, ligger aldrig och drar mig eller försover mig. Jag går upp direkt när det ringt, går på toa och lägger i linserna och tar mig lite käk så jag blir pigg. Men ändå känns det allt bra jobbigt när mobilen ringer klockan fem på morgonen.

Appropå morgonpigg - jag försov mig endast en gång under hela gymnasietiden! Det ni! (på riktigt alltså, ibland var ju trött och "hade försovit mig" men det räknas inte här).

Iallafall.. fullspäckat var det ja...
När jag inte har arbetat har vi hållit på för fullt med tapetseringen här hemma. Nu i denna stund blev vardagsrummet klart, och Thomas och Henka börjar med fortsättningen in till köket. (eftersom vi har öppen planlösning är det ju snyggast att köra på samma tapet hela vägen). Jag har gått och stått på benen hela dagen så bestämde mig nu för att vila i soffan lite och kolla Idol. Måste få mig käk snart också.. när man håller på med något hela tiden är det lätt att glömma att man är hungrig och att man måste äta..inte bra.
Men shit alltså, jag är verkligen nöjd med vårt nya vardagsrum! Och så nöjd över hur bra jag fick till det i fönstret med blommor och så. Festinvigning blir det snart! =)
När allt är klart kommer bildupdate!

Och imorgon... då får jag äntligen göra mig iordning och helgfin! Har känt mig som jordens sletnaste varelse denna vecka då jag hoppat direkt från jobb till tapetsering här hemma. Det har inte blivit några fina kläder, ibland inte ens ombytt från arbetskläderna, inget fix med hår eller smink..ingenting vettigt alls. Så ooh, va skönt det ska bli imorn!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0