Fredagsmys.

Haft Camilla här under kvällen på fredagsmys! Ostbågar m. chili, tutti frutti, en varsin chokladboll och dricka till moffade vi i oss. Gymmet bara skriker efter mig nu känner jag ;P
Thomas och Henka stressade som tusan förut med att få upp tv:n på väggen inför min och Camillas tv-kväll och de hann bli klara i god tid. Alltid bra att dessa grabbarna kan sin sak och gör det så fint här i vår lägenhet! =) Känns som en otrolig lättnad nu när tv:n är uppe, då kan man börja sätta upp resten av grejerna på väggen.

Iaf, Idol var det som gällde för oss girlies! Tyvärr var dagens tema ingen hit då vi bestämde oss att slå på stort, men det fick gå ändå. Hade jag suttit ensam och kollat skulle det nog slutat med att jag bytt kanal efter halva tiden eftersom temat som sagt inte var min grej, men när man hade Camilla här och man kunde töla mellan de tråkiga låtarna så gick allt mycket enklare ;P Ganska rätt person var det som åkte också tyckte jag, Erika var inget vidare denna kväll. Tycker synd om stackars Eddie dock som hängt lös tre veckor i rad, så kass är han faktiskt inte!
En grej förstår jag däremot inte.. varför ska de som vi tycker är sämst få sjunga om sina låtar? Vi har ju redan röstat och gillade dem minst, varför inte bara meddela det direkt? Istället ska vi få lyssna på de låtar som vi gillade minst ytterligare en gång.. snygg fredagsunderhållning det ;P Fast de som ligger bakom Idol är väl giriga som vanligt och bara vill ha in mer pengar.. så är det. Fast de säkert ger anledningen till oss att idolerna får en sista chans att glänsa.

När Idol var slut blev det lite film på Canal+, Patrik 1.5. Lite smårolig var den allt, men ingen fempoängare tycker jag.
Camilla stannade i vart fall tills klockan blev halv ett. Dags att dra så hon kunde ta sig upp när klockan ringer till morgonen och hon ska dra sig in på ett träningspass!
Själv ska jag också försöka röra mig lite imorn.. tror badhuset har stängt, men får väl bli en promenad då. Bättre än inget ;D


Kommentarer
Hanna med magen

Haha nej fullt me grejer i förådet där vi har frysen ^^

Vi har ett föråd i köket ^^.



Hehe håller med därom idol varför man ska ringa och rösta ytterliggare engång, men är vällf ör att få in mer pengar.

Tror inte dom fått in så mycket pengar iår ;P.

2009-10-31 @ 15:54:28
URL: http://hannafors.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0