Dagen.

+
Jag fick sova ut.
Mamma hjälpte mig färga underhåret.
Jag fick mammas färdiglagade mat.
Thomas är äntligen ledig några dagar nu.
Jag börjar verkligen få inspiration till vår lägenhetsmakeover och längtar allt mer och mer.
Vi kan vara uppe länge och bara mysa.


-
Dammsugningen blev av imorse, bra, men ack så trist.
Jag inser att alla dagar inte kan vara perfekta.
Och det enda jag har att säga om innebandyn: helt värdelösa domare som inte ens borde vistas på en plan, och dessutom ett allmänt dåligt spel.


Veckans träning:
Måndag: Medelgympa 1h
Tisdag: Styrketränat rygg, triceps och mage
Onsdag: Styrketränat bröst och axlar + crosstrainer 20 min
Torsdag: Styrketränat biceps och mage
Fredag: Styrketränat ben och rumpa


Kommentarer
Tilda

Bild på färgningen så man får se =))

2009-10-12 @ 08:49:17
URL: http://ihana.bloggie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0