Seg dag.

En regnig och ganska trist dag må jag då säga.
Blev inte utringd på jobb imorse så jag sov ut så länge jag kunde, ända tills 11.15 tror jag. Det blir ungefär elva/tolv timmars sömn då jag la mig i ganska god tid igår kväll. Skönt värre! Dagen börjades med en film i sängen. Thomas övertalade mig till slut att det kan vara skönt att ligga kvar i sängen lite då och då och inte rusa upp direkt. Och visst, skönt var det, men enda problemet är att man blir så himla seg efteråt!
Så när vi gick upp och Thomas verkade vilja hålla på lite med musiken så drog jag till gymmet och tränade. Nog skulle det allt bli lite fart på mig under dagen trots allt! Blev styrketräning och sedan ett pass på cykel. Kände mig riktigt duktig faktiskt då jag tillbringade 1 timme och 15 min där borta.

Annars är det inte många knop som gäller idag. Vädret gör mig deprimerad och seg. Vet ni förresten att solen nu inte skinit på tre veckor här? Ja, det låter helt otroligt men det är sant! Tragiskt värre.
Kanske detta väder som gör mig så äckligt sugen på KLADDKAKA hela tiden också! Längtat efter det i veckor, men har hela tiden pressat mig själv till att inte ställa mig och laga en. Ganska duktigt gjort av mig tycker jag. Men funderar faktiskt ärligt på om detta ska brytas av mig nu snart.. GAAAH! Sååå sugen!

Träningen förra veckan:
Måndag: Styrketränat bröst + hårt magpass
Tisdag: Styrketränat rumpa, rygg och sprungit 20 min intervall.
Onsdag: Styrketränat axlar, hårt magpass + crosstrainer 20 min
Lördag: Hårt magpass


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0