Pappersrullar i miljoner

Måste först berätta vilken underbar och fin dag jag och älskling hade i torsdags.
Vi åkte in till Karlstad i snöstorm (myyys) och gick runt lite i stan. Köpte en grej som jag alltid velat ha - sådana där dekokvistar med småljus i, perfekt för en mörk och kylig höst-/vinterkväll. Mysfaktorn i vardagsrummet ökades snabbt på. Sedan bar det av till Kebabhouse där vi käkade middag - enchiladas för mig =) Mätta och belåtna gick vi sedan till SF och kollade "Flickan som lekte med elden". Den var bra, men måste faktiskt hålla med de flesta andra och säga att ettan var bättre. Mys var det iallafall på bion och när vi sedan kom hem blev det några glas vin under filten i soffan!


Idag har jag varit och jobbat. Efter bara fyra timmars sömn (om ens det) så var det lite tungt att gå upp, speciellt när man vet vilken dag det är också, men det gick allt bra när man väl var framme. Satt där i lugn och ro på min skurmaskin och sjöng med till låtarna som spelades i mp3n... Var inne i min egna lilla värld. Första helgdagen också som jag körde skurmaskinen ensam, men det gick bara bra tycker jag. För er som inte vet så är det inte bara att köra, det finns lite olika knappar man ska trycka på då och då också.. det tar ett tag innan man vet vilken knapp som gör vad, men efter ett litet tag så sitter det nog. ;D Inget gick illa iaf, jag varken körde omkull med maskinen eller körde in med den i någon av alla miljoner pappersrullar som ligger där på golvet.
Nu ska jag bara ta det lugnt..känner mig så trött. Håller på att tvättar och kollar under tiden på hockey, Sverige - Ryssland. Sedan ska det även kollas trav, se om man kan vinna några miljoner ;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0