Iskallt och snöflingor.

Tur att jag inte var uppe allt för länge igår kväll (la mig strax efter 00.30 tror jag), för imorse blev jag utringd igen! Klockan 06.25 ringde arbetsledaren till mig och 06.50 var jag framme på Gruvön. Och jag säger bara en sak: FY FAAAN va kallt det var ute! Vinden blåste så hårt så jag trodde jag skulle flyga iväg och det isade i hela huvudet. Usch och fy. Senare på morgonen kom även denna vinters första snöflingor här i Grums (iaf vad jag sett). Inga stora blaffar direkt, utan ganska små pluttar, men ändå... första snön! Imorgon kanske det kommer mer, de har pratat om det på nyheterna!

För att trotsa det kalla vädret så var jag på gymmet och svettades förut och därefter solade solarium med Camilla. Det var mumma för kroppen det! =)

Imorgon är vi lediga, och då ska det njutas! Partysugen är man också... fixa fest här snart tro? =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0