Idioter.

Thomas blev av med sin plånbok på innebandymatchen idag! Så jävla surt!
Fattar egentligen inte hur det kan ha gått till då han hade sin väska inne i hallen och inte nere i omklädningsrummet. Men måste varit någon idiot som sprungit till väskan i pausen eller efter uppvärmningen när de gick ned, och tog plånboken från han. Körkort och visakort är ju enkelt att ersätta, men förlovningsringen som han också hade lagt där i, den är mindre rolig.. Som tur är hittade jag kvitto sedan vi köpte dem och upptäckte att vi tog försäkring på dem (trodde inte vi gjorde det nämligen) så det var ju skitbra! Istället för att betala en helt ny för typ 1300:- så kan vi nu (om jag fattade det rätt) köpa en ny för typ 200:- pga försäkringen! Om vi inte hör något nytt om plånboken imorgon så åker vi in till Karlstad på tisdag och beställer ny. Då kan jag passa på att lämna in min på samma gång och fixa gravyren. Än så länge har vi bara haft den andres namn i då vi ifrån början inte visste vilket datum det skulle bli... och sedan har det bara inte blivit av att gå och fixa datumet.
Men jaja... hoppas allt detta löser sig nu iaf.. tråkigt bara att det ska finnas idioter som tycker om att ta saker ifrån andra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0