Veckans träning.

Första veckan på ett tag nu som jag kom igång med träningen igen efter att man varit nytatuerad och öm och sedan varit sjuk en vecka, och riktigt skönt känns det faktiskt.
Dock har jag brytit mitt s.k pizzalöfte redan, då det gällde att bara äta snabbmat en gång i månaden. Kanske var det en dålig början att käka redan första dagen på månaden? Blir så långt kvar tills nästa gång då! Men vad ska man göra när solen skiner en vacker helgdag och allt folk är ute på stan? Självklart måste man ju käka något gott! Sedan måste man ju även fira att baben hade sin ledighetsvecka.. ;D
När det gäller godislöftet däremot så har jag skött mig ganska utmärkt. Har inte blivit något godis alls förutom under helgdagarna! =) En isglas har väl kanske slunkit ner men det är ju inte så himla kaloririkt så det gör något .. ;D

Den gångna veckans träningsschema:
Måndag: Konditionspass 1 h
Tisdag: Styrketräning 50 min + promenad 2 km
Onsdag; Vila
Torsdag:Styrka- och konditionspass 1½ h
Fredag: Promenad 2.5 km
Lördag: Promenad 2.5 km
Söndag: Mage 3 övn + promenad 1.5 km

Även om jag inte hängt i badhuset en massa så har det iallafall blivit en del promenader och det är ju verkligen inte fel i detta sköna väder som vi har nu =)
Nu påbörjas snart en ny vecka, och där kommer badhuset iallafall vara paxat måndag-onsdag då de har öppet. Torsdag, fredag och helgen får jag ägna åt promenader och annan hemmaträning! Gött det ska bli!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0