Trött och hängig av dåligt väder?

Hela veckan har jag känt mig trött, seg, hängig och allmänt ointresserad av det mesta! Jag tror det har med vädret att göra. Ett sådant här väder får ingen att känna sig på topp, och alla moln håller på att ta knäcken på mig! Är det för mycket begärt att solen ska komma fram? GE MIG VÄRME!

Har nyss smällt i mig min egengjorda köttfärspaj och sitter nu i soffan och degar. Ska iväg på hårt träningpass om 2 timmar och konditions-och styrketräna 1½  timme. Det kanske kommer göra susen för en trött arbetsmyra som mig.
Jag vill känna energin igen, att jag är på topp och är mer träningssugen än någonsin! Kan man chansa på att den kommer nu i helgen när styrkehallen ändå är stängd? Jag skulle faktiskt kunna tro det.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0