Träning för första gången på länge, och hockeyspelande!

Shit vad det känns att man inte tränat på typ två veckor då! Halsen min är fortfarande inte helt hundra och det kändes på gympa-passet. Men svettigt blev det och det kändes verkligen att det var välbehövligt! Dag ett avklarad!
Imorgon är det dags för ett rejält pass med styrka, den saken är säker.

Tandvärk till tusen har jag också! Har haft det i fyra dagar nu och det börjar verkligen bli jobbigt. Kan bara äta enklare grejer, helst flytande.. Visdomstand som börjat växa igen och har troligen blivit inflamerad.. Ringde i alla fall till folktandvården förut och fixade en tid, så redan imorgon är det dags för en titt... Klockan tolv. Hoppas verkligen hon kan göra något åt det, för det är extremt jobbigt. Om det krävs sprutor och skit för att lindra det så är det värt det, men usch vad ont det skulle göra! Hoppas det finns några enklare vis.
Jag som hade planerat att göra en massa god mat denna vecka när Thomas har ledighetsvecka! Men kanske blir jag på bättringsvägen redan imorgon!

Jag, Thomas och Simon körde hockey PS2 förut. Jäklar vad jag skrattade där ett tag. Trodde jag skulle ha noll chans men det gick ju ganska skapligt ändå.. Så roligt att se andra frustrerade, dessvärre jobbigare att vara det själv. ;P
Thomas gick ju igenom varenda match med seger (vilket inte alls var förvånande enligt mig) och Simon gick nästan ur varenda som förlorare (det säger er kanske ungefär hur bra jag spelade) ;P

Men jag var nöjd.. Inga tårar och inga kastade dosor..så jag tycker faktiskt Thomas ska vara stolt över mig! =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0