Stan med mamma och lite till...

Frågade mamma mest på skoj förut idag om vi skulle dra till stan en sväng, men hon hoppade på direkt hon! =) Eftersom hon var så på åkte vi självklart in. Det fick bli Bergvik först där vi kollade kläder ganska snabbt. Fick med mig en ny bikini (ni som känner mig vet att jag är bikinitok!) och några sköna shorts som man kan ha de varma sommardagarna! Blev lite annat plock också, men inget som direkt är värt att nämnas ;P
Sedan fick det bli IKEA också..var ganska längesedan jag var där nu och det var längesedan för mamma också. Köpte ett par nya madrassöverdrag (ett verkligt måste), nya handdukar och lite dekorationsgrejer som blommor och så!

Det var roligt med en liten tripp med min moder iaf, hon tycker alltid det är roligt när jag är med så hon får smakråd när det gäller klädköp. Hon fick med sig några riktigt fina grejer hem hon också!

Mina nya shorts och min bikini!!


Fick lite nya uppgifter från jobbet idag också! Nu verkar det bombsäkert att Ann-Britt (som jag vikarierar för) kommer tillbaka den 25:e. Försäkringskassan går väl inte med på att hon är hemma längre tid nu så mina timmar kommer kortas ned. Det som är bra är att hon har sagt av sig Parkskolan, Kulturhuset och lägenheten på Ekgatan, men de utgör ju inte alls många timmar ihop tyvärr. Men de ställena ska jag få fortsätta ha hand om iallafall. Parkskolan stänger ju till sommaren så där kommer jag kanske bara städa två veckor innan det är slut på det. Ekgatan har jag ju bara en timme var tredje vecka, och Kulturhuset är det ju nästan inga i längre så det blir inte mycket där heller..

Det som däremot är bra är att Eva frågade mig om sommarjobb idag. De har ju sagt på kommunen att de inte ska ha några vikarier inne under sommaren utan att alla ordinarie ska sköta sig själva.. Men verkar som jag kan vara en av de vikarierna som har tur och får jobb ändå. Detta skulle isf börja v.29 och hålla på fyra eller fem veckor framåt. Det som är skönt är att det bara är på 4.5 timmar så jag har hela dagen på mig annars och kan njuta jättemycket av solen, badandet, fester och fotboll =)


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Min tatuering har förresten läkt helt nu typ. Har gått hur bra som helst, förutom att den kliat lite någon gång ibland.
Ska tillbaka till Lina om några veckor och be henne göra några linjer lite tjockare bara så är jag helt totalt helnöjd sedan =) Känns bra att kunna visa upp den axeln nu i sommar ;D



Mitt finger håller på att bli bra nu också! Känns riktigt skönt. Trodde aldrig det skulle sitta i så länge...men där hade jag bra fel! Nu kan man nog snart börja styrketräna igen, bara den nedrans förkylningen och hostan har lagt sig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0