Stan med Cherie (den starkaste tjejen jag vet)

Blev snabbt hem efter jobbet, fixade käk till mig och Thomas och slängde mig sedan i duschen innan det var dags för att träffa Cherie! Äntligen! Kändes som det var jätte längesedan vi sågs, bara för att jag haft oflyt och varit dålig de senaste två gångerna vi planerat att hitta på nåt..

Drog och hämtade henne hemma vid hennes mamma och sedan drog vi in till Bergvik. Redan när vi satt i bilen sa jag till henne att jag inte skulle ha något speciellt, (var mest sugen att kolla skor bara), men att varje gång hon och jag är i stan lyckas jag alltid få med mig fler saker än väntat hem.... Och idag var inget undantag! Dock blev det inga skor =(

Däremot lyckades jag äntligen hitta mig några sköna jeansleggings Vero Moda som glatt fick följa med mig hem! Har prövat ett antal jeansleggings tidigare men i princip alla har ju varit så fruktansvärt taighta! Fattar inte folk att det faktiskt finns tjejer som inte har as-smala vader? Ändå tycker jag inte att jag har enormt stora, så tycker verkligen synd om de tjejer (säkert de flesta) som har likadana som mig eller större. Men nu äntligen ligger de här hemma i garderoben!

Var även in till H&M där jag fastnade för några svarta leggings och en jättesnygg svart partyklänning ;D Den får det bli vid nästa utgång iaf! =) Även ett par sköna spetstrosor fick följa med ;D


Så jag blev verkligen helnöjd med Karlstadturen (trots att jag inte fick mig några skor). Det roligaste var ändå att få träffa Cherie igen! Det är så kul att se att hon mår bra trots behandlingen! Än så länge så verkar den inte direkt ha påverkat henne alls och hon mår inte något annorlunda. Hoppas verkligen det håller i sig så hela behandlingen igenom! En så stark tjej får man leta efter! =) När allt väl är klart så ska det bli en rejäl utgång så det skriker om det! Då ska det firas!

                                             


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0