Solning= nej =/... Utekväll 6:e juni = troligen

Camilla hörde av sig nyss och frågade om jag ville med och sola! Gissa om jag blev sugen!?
Dessvärre kom jag på att det bara var tre veckor sedan som jag gjorde om tatueringen och då ska man hålla sig ifrån solande (spec solarium) i minst 6 veckor... drygt.. Men halva tiden är förbi nu iaf. Eftersom solen lyser med sin frånvaro idag så hade det ju suttit enormt skönt med en kort solning, men får försöka se till att hålla mig lite till!


Den 6 juni, på nationaldagen, så är det VM-kval mellan Sverige och Danmark. Matchen ska ses och det kommer bli spännande! Frågan är bara vart man kommer se den, om det blir hemma i soffan eller inne i stan!
Har ringt runt och hört med lite folk om Score vore något, och de flesta verkar vilja haka på. Dock kan man aldrig lita på ett kanske typ två veckor i förväg tyvärr =/ Men imorgon måste vi veta hur många vi blir så vi vet hur många vi ska boka plats för.
Hade varit skitkul att slå sig ner och käka något gott, kanske spela lite bowling lr biljard innan och sedan sätta sig och ta ett glas vin eller någon cider med ett gäng och kolla matchen!
Det är drömkvällen för den 6:e juni!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0