Ny här på blogg.se!

Ja, då hamnade man här till slut då! Har funderat ett bra tag på att byta från min gamla blogg på bloggspace till hit, men det har aldrig riktigt blivit av förrän nu. Men nu så! =) För de som är intresserade av mina gamla inlägg kan ni gå in på annaj.bloggspace.se. Kanske finns det något smått och gott där, bland annat bilder från valborg som jag lade upp tidigare idag!

Måste säga att jag är fruktansvärt stolt över min sambo. Nu har han precis mixat klart en låt som han har skrivit till mig. "Here for you" heter den och kommer troligtvis höras på Värmlandstoppen framöver. Går det bra där så vet man aldrig vart den kan hamna! Det känns faktiskt ganska speciellt att få en egen låt skriven om en själv. En fin ballad med fin text. Hade jag kunnat så hade jag skrivit en tillbaka till honom men tyvärr så har jag inte känslan för låtskrivande.. Kanske kommer den med tiden när man bor tillsammans med en så duktig sambo.

"Jag ska bara lyssna på den en gång till..jag har nästan blivit kär i låten nu" sa sambon nyss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0