Fram och tillbaka - jobb

Jag hann knappt berättade att jag hade mindre jobb framöver innan jag fick mer tillbaka.
Idag hade tydligen inte Ann-Britt kommit till jobbet ändå så de hade inte fått städat på förskolan och den andra skolan. Nu hade hon blivit "sjuk" och ska inte komma imorgon heller... Troligen kommer hon väl inte under hela veckan.
Jag klagar ju inte för det för självklart vill jag ju ha arbete, men börjar faktiskt tröttna rejält på allt hoppande fram och tillbaka hela tiden. Om hon inte orkar eller vill jobba längre så kan hon väl sluta då.. Så kan någon annan ta över istället. Då vet man iallafall att man har arbete en längre tid framöver istället för att veta från dag till dag eller från vecka till vecka.
Jag kan nästan sätta hela min lön på att hon inte kommer komma alls på hela veckan.

I mitten på juni kommer hon dock inte ha något val då jag ska jobba extra på ett annat ställe. Då måste hon eller någon annan komma och städa istället för mig... det ska bli spännande att se hur de löser detta.

Men som sagt, glad är jag ändå..fast det inte låter som det ;P Jag får ju mer pengar, och det är aldrig fel!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0