Första dagen på sista riktiga jobbveckan!

Ja, denna veckan blir i princip bara 3½ dagar lång, och det känns ju aningen underbart! =) Samtidigt känns det lite tråkigt att den just blir så kort eftersom det är den sista. Sista riktiga iaf.

Under rasten var jag iväg och styrketränade och nu är jag nyss hemkommen efter en timmes konditionspass.

Jessica var här förut tillsammans med sin kille och hennes dotter. Hon skulle lyssna på lite låtar som Thomas spelat in för att hon ska vara sångerska på hans demos. Hon sjunger verkligen riktigt riktigt bra, den som ändå hade den rösten! Synd att jag inte alls kommer i närheten av henne... får helt enkelt hålla mig till duschen! =)
Medan hon och Thomas satt i studion hängde jag mest här i vardagsrummet med killen hennes och hennes dotter. Dottern blev tokig i Snuttan och ville inte låta henne vara.. detta var tills jag satte på Nickelodeon på tv:n!

Nu blir det kvällsmat och säsongsavslutningen av Spårlöst.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0