Bild-update!

Vaknade upp till underbart väder imorse!
Det var varmt och soligt. Gick ut på balkongen och satte oss för att piggna till och så passade jag på att vattna blommorna så de inte vissnar ifrån mig. På framsidan fann jag då grannkatten som stod och skrek och jamade och bara ville in, men han fick allt stanna ute. Dock fick han några minuters gosande med mig.






När klockan senare blev ett så drog sig Thomas iväg till jobbet och jag drog mig bort till Floran.
Solen sken fortfarande massor så det blev av med kläderna och en massa solning på deras framsida. Det är så himla skönt att sitta hemma hos dem och sola sig när man kan flytta sig lite hur man vill och hela tiden få sol över hela kroppen. Tyvärr är inte det så lätt här på vår balkong eftersom räcket skymmer det ena eller andra. Så klart man får passa på när man är hemma hos föräldrarna och har en hel trädgård att utnyttja! =)

Sedan kom det lite moln och några regnstänk så då åkte mamma med mig till Ica där jag köpte lite nya blommor och blomjord som vi senare planterade när skurarna hade gett sig. Blommor får jag aldrig nog av, och på sommaren så känns det som jag vill ha dem överallt. Kanske är det tur att vi bara har en lägenhet och inte en hel trädgård? ;P

Så här blev resultatet iaf: (kommer ju bli mkt snyggare när de börjar växa lite mer)





Innan det blev allt för kyligt passade jag och mamma på att ta oss en promenad i solskenet. Det slutade med att det blev en bra bit, kanske 3.5 km iaf. Alltid roligt att passa på att hänga med morsan lite då och då och få sig lite nya updates om vad som händer i släkten och på jobben... och sedan givetvis sitta och allmänt prata om allt, sola lite tillsammans och träna ihop. Måste säga att jag och mamma har ett väldigt bra mor- och dotterförhållande och det känns verkligen kanon. Vet att det finns många andra som inte har den turen, de kanske rent utav inte umgås något med sina föräldrar alls. Klart att jag har lika bra förhållande med min pappa också, men visst är det ändå något spec med mor-dotterförhållande? Eller vad tycker ni?

Innan vi drog oss in för att kolla lite på Robinson så passade jag på att ta en fin bild på deras blommande äppelträd!




Sitter nu här med en svidande höger kräftarm efter att ha hängt i solen en hel dag. Man kan verkligen se vart axelbandet på bh:n har suttit iaf! Har försökt att kyla med kylbalsam och ett glas med kall coca-cola emot men det verkar inte vilja ge sig. Vi får väl se hur det ser ut till morgonen! ;D


Kommentarer
Tilda

Hihi så du är också blondin? Du har lyckats bättre än mig iaf.. gjort tre omgångar med slingor (varav en hos frisör), och nu en helfärgning, och jag är likförbannat inte blond.. Men om några dagar gör jag ett nytt försök! Tycker det är bra att du och lillemor kommer så bra överens =) Gulligt =)

2009-05-24 @ 12:14:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0