Vi hade iaf tur med vädret =D

Träffade Camilla en stund idag igen! Lika trevligt denna gång! =)
Åkte hem till henne och så tog vi en promenad därifrån tillsammans med hennes söta lilla vovve Smurf!
Denna gång hade vi tur med vädret iaf, bättre än sist kan jag lova. Det blåste lite kallt då och då och det kom jämt några droppar, men det var inte i närheten av ösregnet som var sist! Så det var mycket trevligare!
Det blev en bra bit denna gång med, säkert 4 km iaf innan vi var tillbaka vid hennes hus igen.
Gick in, snackade och drack lite té innan det bar av hem till lägenheten för lite kvällsmat.


Undrar varför det känns som det händer en massa saker (dumma saker) med folk runtom kring en senaste tiden.
Camillas mamma är ju sjuk (har varit det en längre tid) och jag mår verkligen dåligt med henne. Men jag hoppas och tror att allting löser sig snart och allt kommer bli bra! Hoppas bara det blir av snart!
Finns här för dig tjejen om du behöver snacka av dig eller bara tänka på nåt annat!


Nostalgi - jag och Camilla + klassföreståndare på examen i nian!


Har för övrigt varit ganska hurtig idag. Den där löprundan jag pratade om tidigare blev av  - mellan regnskurarna. Hamnade på 2.5 km rundan på elljusspåret. Att jag sedan även orkade promenera med Camilla de där 4 km efteråt tycker jag faktiskt var riktigt duktigt... Ska jag skryta ytterligare kan jag säga att jag även tränade mage under tiden som jag hade i mp3 i datorn och förde över låtar.. Vad ska man annars göra? Tidsfördriv liksom =)


Kommentarer
camilla

Tack så mkt vännen, och det vet jag att du gör!! :)

2009-06-04 @ 17:49:30
URL: http://camillamnilsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0