Varmt.. and I löööövve it!

Varenda dag denna vecka har jag kunnat gått ut på balkongen och sätta mig för att äta frukost! Det är så himla underbart! Just nu är klockan 09.45 och det är 26 grader här i skuggan.. Antar att detta kommer bli ytterligare en otroligt varm dag! Har tagit ut Snuttan lite så hon också ska få lite luft och värme, dock tror jag hon verkar trivas bättre inomhus där det är svalare..

Så vad bär denna dagen med sig då tro?
Jag vet i alla fall att jag ska åka till mamma och pappa idag igen när jag känner mig klar och redo. Ska dit och få mig lite mat och sitta i skuggan och tjöta med dem, kanske tar jag med mig mamma på ett dopp också!
Thomas slutar 18.00 idag och vi har pratat om att spela fotboll (om nu någon orkar i denna värmen). Jag är ganska tveksam faktiskt, men om vi tar det runt åtta kanske det har hunnit svalna lite (tveksamt igen). Om inte annat så har iaf jag planerat att åka och bada efteråt och då kanske fler hakar på =) Vem kan undvika ett skönt dopp nu? Det kan väl inte bli så mycket skönare än att spela fotbolll och ha kul för att sedan dra iväg och slänga sig i vattnet? Det är ju bara så perfekt det kan bli!

Yeah, vi får se vad det blir av denna dag, uppdatering kanske kommer till kvällen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0