Värmskog - here we come..

..for practice!
Rebecka hade ringt till Värmskogs damlag och kollat om det fanns möjlighet att börja hos dem. Jag sa till Rebecka att det vore skitkul att vara med i laget men samtidigt ska man ha orken att dra sig dit bort tre gånger i veckan typ och då när det kanske är spöregn eller 30 grader varmt! Men lovade henne att om hon ringde och kollade upp tider så skulle jag följa med henne på en träning, mest för skojs skull. Vi spelar ju så himla mycket annars här borta vid Karlberg med vårt gäng så det kanske inte behövs så mycket mer fotboll för min del.. Sedan sträcker jag mig ju bara hela tiden i höger lår så då blir det inte mycket av någonting för min del på planen. Vem vill värva en skadad person till ett lag?
På måndag skulle de iaf ha träning kl 19. Kanske har de något bra förslag till hur jag ska göra med mitt lår..kanske kan ge mig tips..
Time will tell!


Kommentarer
camilla

Va!?! Ska ni, gud va roligt :D

2009-06-17 @ 16:17:34
URL: http://camillamnilsson.blogg.se/
camilla

hehe ja de vore kul men jag är nog för dålig, hur bra är värmskog?

2009-06-18 @ 09:05:52
URL: http://camillamnilsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0