Orkanväder!

Sitter här i lägenheten och är träningssugen! Thomas har lovat mig att följa med till elljusspåret och springa, men kollar jag utanför fönstret just nu så är det verkligen inte lockande för ögonblicket.
Det blåser till tusen och precis nu startade världens regn och hagelväder! Tur att jag hade problem med min mp3 och ville fixa alla låtar till den innan vi skulle dra iväg, annars hade vi varit ute i denna skiten nu.. Kan det inte bara ge sig någon gång? Det är knappast något badväder längre iaf.. =( Tyvärr.

Hoppas det har klarnat upp till klockan sex för då är det tänkt att jag ska promenera med Camilla.
-"Det kan ju knappast bli sämre väder än sist, eller hur?" skrev hon i sitt sms förut.. ;P
Hehe, man ska aldrig säga aldrig. Just nu ser det inte bättre ut! :P


Kommentarer
camilla

nej men idag kan vi inte klaga på vädret inte :D

2009-06-03 @ 21:41:27
URL: http://camillamnilsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0