Förmiddag med full flås!

Ja, faktiskt så vaknade jag och var ganska pigg imorse.
Var jättesugen på att dra iväg och testa mina nya inlines och så fick det bli! Thomas följde med mig bort mot Gruvönhållet så jag fick teståka dem! Var ju ett år sedan jag åkte typ och inte ens då var jag någon stjärna!
Jäklar vilket glid det var jämfört med mina gamla! Behövde inte anstränga mig alls så mycket! Riktigt skönt!

Det blev inte en sådan jättelång bit vi åkte och jag var fortfarande sugen på mer konditionsträning! Därför drog jag till elljusspåret och tog mig en runda där själv. Måste komma igång med löpningen ordentligt nu inför sommaren, så lika bra att masa sig iväg när man känner att orken finns =)

Vid fem kommer Rebecka och Fredrik över på grillning. Simon kommer också, men vet inte när. Får se om han får med sig Åslund eller inte... (om han får lov).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0