Efterlängtad vecka

Thomas är på jobbet nu och gör sin 12-timmare innan han går på ledighetsveckan! =) Ska bli så fruktansvärt skönt att ha honom hemma en hel vecka och få lägga sig tillsammans med honom och bara hitta massa roligt under dagarna! Om det blir som det är tänkt ska jag bara jobba mellan 11-13 fram till midsommar så jag kommer få den efterlängtade sovmorgonen! Det är ifall chefen inte ringer till morgonen då vill säga, och säger att Annbritt inte kommer så jag får masa mig upp ändå. Vi får väl se hur det blir!

Idag kom den saknade solen äntligen fram! Vad passade inte bättre än att dra två varv på elljusspåret på morgonen för att sedan lägga sig ute i solen på balkongen och få lite färg! =) Blåste som inni hundan men på balkongen blev det sådant lä så det rörde mig inte i ryggen! Jag bara låg och njöt och drömde mig bort till fjärran land.

Imorgon efter jobbet drar vi till stugan en sväng för att lägga i båten. Thomas har frågat folk om fotboll senare på dagen så blir det av kommer vi troligen inte hinna med något fiske..men då får vi ta det på tisdagen eller nåt istället =) Fotboll säger jag inte nej till!


Veckans träning:

Måndag:  promenad 2 km
Tisdag: Styrketräning - mage, ben och bröst
Onsdag: vila
Torsdag: Styrketräning - triceps, rumpa och mage + sprang 2.5 km
Fredag: Styrketräning - biceps och rygg
Lördag: vila
Söndag: Sprang 3 km + promenerat 2 km


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0