Ändrade planer

En tur på sjön var det tänkt idag...innan det blev bajsväder av alltihop! Dret!
Imorse var det klarblå himmel och ganska så lugnt vindmässigt, men nu har allt vänt åt andra hållet, inget ovanligt?

Istället fick det då bli storstädning och tvätt av Thomas bil och sedan en välförtjänt glass borta vid Karlbergskiosken. Jag hade tagit på mig mina nya vita trekvartbyxor och gjort mig lite sommarfin (dock inget spec med hår eller smink eftersom det ändå blåste som fan), men det slutade ju ändå med att man blev inne.. jag som ville försöka få lite färg på benen!

Vi bestämde oss därför för att vi ska ha en lugn dag. Jag har inte hört något ang. jobbet så därför har jag alltså sovmorgon till tio imorgon, så då kan vi sitta uppe och kolla film och så hur länge som helst =) Ska försöka mig på en storstädning här i lägenheten också hade jag tänkt... en tvättning av fönstren hade verkligen behövts men usch..det är så tråkigt! Aldrig någonsin ska jag skaffa ett as stort hus med massvis med fönster iaf! Även om det är fint och skönt med ljuset.

Så mja.. det kommer inte gå i många knop idag.. Imorgon blir det kanske båttur istället och fotboll (om jag orkar). Kunde knappt stå på benen igår efter jag hade käkat kvällsmat så får se om jag är utvilad ordentligt imorn eller inte.. Och torsdag, då det tydligen ska vara skitväder, så blir det nog en tur till stan för att kolla läget i butikerna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0