3-dagar update!

Fredag:
Denna dag var en speciell dag, det var faktiskt min och Thomas ett årsdag när det kommer till förlovningen =)
Därför begav vi oss in till stan på bio, vilket jag redan nämt ;D Sedan avslutades kvällen med film-mys här hemma.. =)
Blommor fick jag också!



Lördag:
Då hade vi istället vår månadsdag hehe.. ;D Eftersom det var så fruktansvärt varmt så satt jag ute på balkongen en del och lapade sol och senare på kvällen kom Helene och Rio hit på dricka och mys ute på balkongen!
Jag är så himla glad över att vi har vår balkong i solen hela dagen och därför blir det ju  så varmt och skönt på kvällarna där! Kan inte vara bättre läge på den faktiskt! Vi satt faktiskt ute i kortbyxor och klänningar fram tills klockan blev elva. Solen hade precis gått ned då och det började bli lite kallt, men det var ändå inte så farligt.
Måste säga att det var fruktansvärt gott med cider en varm och skön dag som denna! =)





Söndag:
Lika varmt denna dag! Men ack så underbart! Jag klagar då INTE!
Drog till Inger en snabbis eftersom det då var Mors dag! Där stannade vi dock inte så himla länge, för tanken var att vi skulle vidare till Thomas mormor sen - Gulli. Men det blev inte så när vi såg vad mycket bilar hon redan hade på besök. Populär var hon!  Istället drog vi hem så jag fick fixa iordning lite mat - min underbart goda ris-&kycklinggratäng som sedan fick avnjutas ute på balkongen!

Efteråt bar det hem till mamsen, där hon blev jätteglad över sin morsdags-present. Ljusdekorationen:






Där blev det fika i skuggan på framsidan innan vi drog hem för att ta det lugnt i solen igen. Försökte få med mig Thomas på en promenad men han tyckte det var för varmt, så då beslutade jag också för att stanna hemma.


Förresten! Jag tror inte jag och Thomas ska vara ute på vägarna med bilen längre! På kvällen igår så skulle vi till Pizzahouse för att köpa något gottigt. När vi hade varit där och skulle åka vidare genom grums för att kolla läget och vänta på att pizzorna skulle bli färdiga så mötte vi en galning i bilen.. (vet förövrigt vilken gubben var). Vi åkte ut från pizzerian som sagt och då kommer han vid Swedbank och bara kör över på vår sida av vägen och kollar åt ett helt annat håll...och ja..där kommer ju vi! Han skulle nämligen till pizzerian han också och svängde över på motsatt sida alldeles för tidigt! Och kollade inte alls om det kom någon i andra fältet!
Vi var nära en frontalkrock! han upptäckte sitt misstag i sista sekund om man säger så! Jävla dårar vettni!

Och i fredags var det någon idiot som skulle svänga ut från OK (där vi också befann oss).. Och när han stod vid utfarten så gick han helt plötsligt ur bilen och bak till den som stod bakom han och började prata med denne. Sedan klev även frun hans ut och började prata. Körde fram så nära dem jag kunde för att visa att jag ville ut...och då vaknade de till och insåg att de stod mitt i utfarten...vilka klappträn liksom! Vissa ska inte ha körkort!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0